Servei OAC360º

L’OAC360º és un servei integral que ofereix suport telefònic per tal de resoldre els dubtes o les dificultats que la ciutadania, professionals, empreses i entitats puguin tenir en l’ús de la plataforma de tramitació electrònica https://nostraigua.eadministracio.cat/info.0

El servei tècnic dona suport en casos com, per exemple, instal·lar un certificat digital, iniciar un tràmit en línia, sol·licitar una subvenció o resoldre incidències en la tramitació electrònica (problemes de navegació, ús de certificats electrònics, digitalització i adjunt de fitxers electrònics, entre d’altres).

L’OAC360º ofereix dos canals de suport:

  • A través del telèfon 977 900 349 disponible de dilluns a divendres en horari de 8 a 20 h. Aquest servei ofereix acompanyament telefònic per resoldre, al moment, qualsevol tipus de dubte o incidència.
  • A través del servei “Truca’m”. Omplint el formulari en línia que permet demanar rebre una trucada en un horari convingut. Clica a la imatge per accedir-hi.

Consulta l’estat de devolució de la teva fiançaMés informació