NOSTRAIGUA POSA EN MARXA UN NOU SERVEI D’AJUDA EN LA TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA

4 octubre 2021

  • Es tracta del servei d’assistència i acompanyament OAC360º que ofereix suport telefònic (977 900 349), de dilluns a divendres en horari de 8 a 20h
  • El correu [email protected] es destinarà exclusivament a informació i consultes, per la qual cosa els usuaris/àries només podran fer els seus tràmits de manera presencial, sol·licitant cita prèvia o de manera telemàtica a través de la Plataforma de tramitació electrònica https://nostraigua.eadministracio.cat

L’Entitat Pública Empresarial Local Nostraigua posa en marxa avui dilluns 4 d’octubre un nou servei d’assistència i acompanyament en la tramitació electrònica. Es tracta de l’OAC360º, un servei integral que ofereix servei telefònic per tal de resoldre els dubtes o les dificultats que la ciutadania, professionals, empreses i entitats puguin tenir en l’ús de la plataforma de tramitació electrònica. Es tracta del mateix servei que va posar en marxa l’Ajuntament de Mont-roig del Camp per tal d’incentivar la relació amb l’administració pública per mitjans electrònics i que ha tingut molt bona acollida entre la ciutadania.

Així doncs, amb aquest nou servei es pretén que cada cop més els usuaris i usuàries s’atreveixin a tramitar amb Nostraigua de forma electrònica i d’aquesta manera poder realitzar tràmits electrònics sense cues ni esperes, des de qualsevol lloc i les 24h, els 365 dies a l’any.

A més, aquest servei també està especialment pensat per ajudar als professionals, empreses i entitats, els col·lectius que els darrers anys han vist que, per normativa, estaven obligats a fer les gestions amb l’administració pública de forma electrònica.

El correu electrònic serà només per informació i consultes

Per altra banda, i en aplicació del Reial Decret 203/2021, de 30 de març, pel qual s’aprova el Reglament d’actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics, el correu [email protected] només es podrà utilitzar per informació i consultes.

Així doncs, tots els tràmits s’hauran de fer o bé de forma presencial, sol·licitant cita prèvia a les oficines de Mont-roig i Miami Platja o de manera telemàtica a través de la Plataforma de tramitació electrònica https://nostraigua.eadministracio.cat. En aquest cas, si és necessari, amb l’ajuda del nou servei OAC 360º.

Més hores d’atenció

Una de les característiques del nou servei OAC360º és que allargarà l’horari d’atenció a l’usuari, que s’oferirà de dilluns a divendres de 8 a 20h. El servei ofereix suport en casos com per exemple iniciar un tràmit en línia, instal·lar un certificat digital o resoldre incidències en la tramitació electrònica (problemes de navegació, ús de certificats electrònics, digitalització i adjunt de fitxers electrònics, entre d’altres).

Així doncs, la posada en marxa d’aquesta nova iniciativa respon a un doble objectiu: incentivar la tramitació electrònica i oferir una atenció personalitzada a tots els col·lectius perquè ho tinguin més fàcil alhora de relacionar-se amb l’entitat de forma electrònica.

Canals de suport de l’OAC 360º

  • A través del telèfon 977 900 349 disponible de dilluns a divendres en horari ininterromput de 8 a 20h. Aquest servei ofereix acompanyament telefònic per resoldre, al moment, qualsevol tipus de dubte o incidència.
  • Mitjançant el servei “Truca’m” que permet omplir un formulari en línia per demanar que et truquin en horari convingut.

Altres notícies recents

Consulta l’estat de devolució de la teva fiançaMés informació