- Avui entra en funcionament aquest nou servei per tal de donar resposta a les consultes dels usuaris mitjançant el número 672 64 87 57
L’Entitat Pública Empresarial Local Nostraigua posa en marxa un nou recurs per millorar l’atenció telemàtica que ofereix a l’usuari davant la crisi de la Covid-19.
El nou servei d’atenció a l’usuari via WhatsApp entra en funcionament aquest dilluns a través del número de mòbil 672 64 87 57. L’horari d’atenció serà el mateix que ofereixen les oficines, de 9 a 14 h, de dilluns a divendres. En aquest cas, els usuaris/àries podran enviar missatges directes amb consultes, queixes, suggeriments o el que considerin oportú relacionat amb la gestió del cicle de l’aigua al municipi.
L’Àrea d’Atenció a l’Usuari oferirà una resposta immediata a aquests missatges sempre que sigui possible, o en el cas que calgui derivar la consulta als departaments corresponents, s’informarà del procediment a seguir i de l’actuació a realitzar.
Aquest número no servirà per atendre trucades, ni tampoc missatges urgents o emergències. En aquest cas els telèfons d’atenció ciutadana continuaran sent els mateixos el 977 83 76 86 i el 977 81 03 86 o el de la Policia Local, 977 83 88 73.
A més, qualsevol tràmit relacionat amb el servei d’aigua o clavegueram es pot fer enviant un correu electrònic a [email protected] o a través de la Seu Electrònica de Nostraigua https://nostraigua.eadministracio.cat/.